Despre Noi Vilextur

Tel: +4-0250-737.742
Română

Despre noi

Originea companiei vine din anul 1992, atunci cand piata in domeniul transporturilor de persoane era foarte mica in Romania. Treptat raspunzand unei cereri cat mai variate, ne-am adaptat astfel incat am ajuns sa lucram intr-un mod profesionist, satisfancand exigentele in domeniu.

Incepand cu trasee interne, excursii organizate si culminand cu trasee internationale, interne, chartere, excursii scolare, pelerinaje, compania noastra a ajuns sa fie un lider in domeniul transportului de persoane, perfectionandu-se pas cu pas, dovedindu-se capabila sa se adapteze la perfectiunea ceruta de dumneavoastra.

Călătorii despre noi

21 Jun 2016
Anonim
07 Jun 2016
Anonim
28 Aug 2012
Pop Ioana Laura
Imi facusem rezervare cu o saptamana inainte Targu Mures - Sibiu, pentru ca veneam de la Peninsula si am zis ca o sa fie super plin daca nu si nu o sa prind loc. Eram 4 persoane, dintre care una trebuia sa fie cat mai repede in Sibiu pentru serviciu. Asa ca am pornit spre autogara, am ajuns acolo vreo jumatate de ora inainte si am stat in autogara pana la fara 10, autocarul fiind la fix. Cand ajung acolo, mi se spune ca trebuia sa fiu acolo la fara 15, nu mai sunt locuri. Scrie undeva chestia asta? Nu, nu scrie, deci am pierdut locurile. Pur si simplu nu a vrut sa ne ia, cu toate ca aveam rezervarea in mana. Urmatorul era peste doua ore. Ne intoarcem inauntru, la fara 20 de data asta ne intoarcem, autocarul fiind din nou la fix. Toata lumea claie peste gramada la bilete. Cand intru in autocar, nu mai sunt locuri, dar soferul ne ia, trebuie sa stam in picioare. Nu era loc nici sa te intorci, era plin, full autocarul de oameni in picioare. La gramada, ca sardinele. Si culmea culmilor, cand ajungem la Sibiu sa il aud pe sofer cum i-o taie unei doamne spunandu-i ca nu poate s-o ia daca nu mai sunt locuri, ca daca-l prinde politia, ala e. Asta dupa ce cu cateva zile in urma faceam aceeasi cursa invers, cu aceeasi companie, cand inainte de Tg Mures, soferul opreste masina si intreaba cine are carnet de sofer, pentru ca dansul nu avea nu stiu ce ii trebuia daca il prindea politia. Aiurea! Mai bine platesc cativa lei in plus si merg in conditii perfecte decat sa fiu economa si sa ma traga in teapa cine apuca.
20 Aug 2012
Mate Emil
Exista aer conditionat. Soferii sunt amabili.
20 Aug 2012
Anonim
Un sofer de nota 10,pacat ca nu era si masina super in rest totul ok.
19 Aug 2012
Anonim
Din cate am observat rezervarea online nu m-a prea ajutat, ma refer la faptul ca nu am avut un loc rezervat sau asa ceva ci pur si simplu m-am urcat si am platit ca oricare alt calator iar soferul nici macar nu s-a uitat la rezervare cand i-am aratat-o. In rest nu au fost probleme chiar de loc, am avut o calatorie placuta si destul de rapida.
03 Jul 2012
Vaduva Laurentiu
am calatorit ok,am ajuns la timp fara intarziere pt a prinde avionul
11 Jun 2012
Anonim
Multumita, rezervare rapida.
01 May 2012
Anonim
mi-a facut placere sa colaborez si sa calatoresc cu aceasta firma.
26 Apr 2012
Coman Alexandru
Degeaba totul e super din punct de vedere al transportatorului, daca din autogara pana la iesirea din Tg.Mures am facut o ora (se lucreaza la soseaua de iesire, si cred ca organizarea nu e cea mai buna), dela Iernut pana la Bozoas soseua e mai mult proasta decat buna , iar apoi lucrarile dupa Medias pana la Sibiu incetinesc mult drumul. In aceste conditii drumul dureaza mai mult chiar daca conducatorul auto a sacrificat din timpul de odihna personal.n rest toate bune si sa fim sanatosi.
18 Apr 2012
Anonim
A fost okay !
17 Apr 2012
Daragiu Niculina
tineti-o tot asa
09 Apr 2012
Anonim
Calatoria s-a desfasurat in conditii bune.Am o sugestie pt operatorii de transport: ar trebui sa puna la dispozitia calatorilor posibilitatea de plata 50% din tariful integral la locurile pt copii.
13 Feb 2012
Man Liviu
Cum am "calatorit" Vineri (10.02.2012) am facut o rezervare (cod rezervare UM5NAF) la cusa Tirgu Mures-Ramnicu Valcea cu data de plecare duminica 12.02.2012 ora 08:00 din autogara Voiajor Tirgu Mures(rezervarea fiind pentru traseul Tirgu Mures-Sibiu) deservita de Vilextur Travel. Cand am ajuns la autogara am constatat cu stupoare ca, cursa a fost anulata datorita conditiilor meteo.Intrebarea este:de ce nu au fost anuntati calatorii care au facut rezervarea,de ce a trebuit sa ne confruntam cu aceasta situatie? Vilextur Travel,cand i-am sunat au zis ca ei anuntasera inca de vineri anularea cursei,lucru confirmat si de personalul autogarii;doar calatorii nu au fost anuntati.Deci nu inteleg cum d-voastra Bileteria.ro faceti o rezervare la o cursa anulata,sau daca tot faceti "rezervarea" de ce nu anuntati anularea cursei?
09 Jan 2012
Cetean Camelia
Totul a fost ok.
05 Jan 2012
Anonim
aproape totul ok..
25 Dec 2011
Anonim
Incredibil de cald, soferul nu vroia sa opreasca caldura desi toti pasagerii ii spuneau asta. Sofer arogant si senil.
07 Nov 2011
Bardosi Florin
Va multumesc !
12 Oct 2011
Beatrix Imre
a fost minunat ok
06 Oct 2011
Anonim
pretul de pe internet nu este acelasi cu cel din autobuz.daca oamenii vin cu banii fix,risca sa ramana pe drum fiindca nu i se da biletul pt o dferenta de ...la mine a fost de 2 lei.nimeni nu i pune din buzunarul lui pt mine.asa ca din doua rezervari am ajuns ca numai sotul meu sa calatoreasca eu ramanand acasa.multumesc oricum
04 Oct 2011
Anonim
Nu mi-a prea fost de folos rezervarea fiindca am urcat in ordinea sosirii in statie si nu m-a intrebat nimeni de rezervare, mai mult soferul a zis ca nu are ce face cu hartia pe care o listasem. Ma intreb daca as fi avut vreun avantaj in cazul in care numarul pasagerilor depasea capacitatea masinii? Daca imi permiteti o sugestie ar fi bine ca soferul sa cheme la urcare in primul rand persoanele care au rezervare chiar daca nu li se asigura un anumit loc in masina.
25 Sep 2011
Anonim
I regret that it was not possible to reserve a decent seat beforehand.
23 Sep 2011
Anonim
O calatorie placuta insotita de promptitudine din partea personalului, incheiata cu respect reciproc. Va multumesc!
23 Sep 2011
Anonim
A fost o calatorie placuta, in conditii bune!
19 Sep 2011
Anonim
Buna ziua, Cu privire la rezervarile care se fac online, va rog pe viitor sa aveti in vedere sa aduceti la cunostinta si personalului din subordinea dumneavoastra despre ele.In ceea ce priveste transportul dumneavoastra,avem pretentia, noi cei care calatorim sa ne puneti la dispozitie mijloace de transport care sa fie destinate pentru distante interurbane, care sa poata face fata acestora si care, de ce nu, sa aiba si anumite optiuni(clima) . O zi placuta, Un trubadur

Nota călătorilor: 3.8